Zaterdag is het tijd voor een belangrijke derby (en dubbel feest?!) ⚔️🔥
Berlikum 1 komt zaterdag (wellicht op de fiets) naar ’t Bildt. Om 15u trappen we af; wat op papier én op de ranglijst een hele belangrijke en prachtige derby belooft te worden. Op de ranglijst staan we nog net boven Berlikum. Daaronder staan alleen nog FC Wolvega en vv Nijland. Het wordt voor ons beide dus erg belangrijk om los te komen van de degradatiezone! Het is dus geen zes puntenwedstrijd maar bijna wel een negen puntenwedstrijd! Altijd lekker om van een buurdorp te winnen in een derby, maar ook om weer verder te kijken op de ranglijst! We willen ons weer steviger nestelen in de (bovenkant) van de middenmoot. 📈
Vorige keer wisten we overtuigend met 0-3 in Berlikum te winnen, dit willen we thuis met onze trouwe supporters nogmaals bewerkstelligen! Afgelopen dinsdag hebben we Wykels Hallum 1 weer overtuigend richting de vierde klasse gestuurd met 6-1 en daarvoor een knappe 1-1 tegen GAVC 1. We hebben goed getraind, we hebben veel vertrouwen en we hebben er zin in! 😍
De derde helft belooft ook weer gezellig te worden; Johnny de Vries begint om 17u te zingen en de tap zal de verdiende goudgele rakkers voor ons laten vloeien. 🎶🎤🍻
Hopelijk tot zaterdag voetballiefhebbers! 💚⚽
🆚 Berlikum 1
🕒 15:00 uur
📍 Sportpark De Waaie, Sint Annaparochie: thûs
#vvstanna #STC







