Goed nieuws! V.v. Heeg heeft het contract van hoofdtrainer Jorke van der Pol met één seizoen verlengd. Jorke is momenteel bezig aan zijn eerste seizoen bij v.v. Heeg. Het bestuur en de TC zijn zeer tevreden: “Hoewel Jorke nog maar kort bij v.v. Heeg actief is heeft hij laten zien dat hij uitstekend past binnen de vereniging. Zijn gedrevenheid, betrokkenheid, voetbalvisie en manier van werken sluit goed aan bij onze ambities. We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten”. Ook binnen de spelersgroep en staf is er volop vertrouwen in het vervolg van de samenwerking.

Jorke zelf is eveneens positief over de verlenging: “v.v Heeg is mijn eerste club als hoofdtrainer en ik heb het hier prima naar mijn zin. De spelersgroep is talentvol en enthousiast en ik werk hier prettig samen met een uitgebreide en zeer fijne staf. Ik kijk met veel vertrouwen uit naar de komende periode.”
Het bestuur en de TC kijken met het volste vertrouwen uit naar de verlengde samenwerking en wensen Jorke, zijn overige stafleden en spelers alvast heel veel succes toe.








