VV De Wâlden is volop bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Daarbij mogen we een aantal mooie ontwikkelingen binnen de selectie bekendmaken.
Allereerst verwelkomen we Miguel Thepass terug bij de club. Na één seizoen bij Leovardia keert hij terug naar De Wâlden. Met zijn ervaring en vertrouwde gezicht binnen de selectie is hij een waardevolle aanwinst voor het komende seizoen.
Ook op trainersgebied is er goed nieuws. De club heeft een nieuwe hoofdtrainer gevonden. Over zijn achtergrond, visie en plannen voor de toekomst maken we op een later moment meer bekend.
Daarnaast zijn we trots op de doorstroming vanuit onze eigen jeugdopleiding. Thimo Bosgraaf en Johannes Schinginga maken officieel de stap naar de eerste selectie. Een mooie beloning voor hun ontwikkeling binnen de club en een bevestiging van het vertrouwen dat VV De Wâlden heeft in eigen talent.
Tegelijkertijd nemen we afscheid van een aantal spelers. Jildert Elzinga vertrekt naar FC Burgum, Chris Bruining maakt de overstap naar SC Twijzel en Jorrit van Kammen zal komend seizoen uitkomen voor VV Zwaagwesteinde. Ook Sander Visser en Tjibbe Eelke Kuipers vertrekken naar Broekster Boys, terwijl Pieter Woelinga zijn voetbalcarrière vervolgt bij VIOD Driezum.
Wij bedanken alle vertrekkende spelers voor hun inzet, betrokkenheid en bijdrage aan onze club. We wensen hen veel succes bij hun nieuwe uitdaging en hopen hen in de toekomst nog regelmatig terug te zien op sportpark De Wâlden.
Met een teruggekeerde bekende, een nieuwe trainer, talentvolle jeugdspelers die aansluiten bij de selectie en een frisse blik op het nieuwe seizoen, kijkt VV De Wâlden vol vertrouwen vooruit naar wat komen gaat.







