Na het seizoen wordt er ook afscheid genomen. Marten van der Kamp stopt als keeperstrainer, een rol die hij vorig jaar op zich nam na het vertrek van Wigchert. Michel Weisser vertrekt naar ONT, waar hij zijn doelpunteninstinct ongetwijfeld weer zal laten zien. Hij was goed voor 80 wedstrijden en 49 doelpunten. Erwin Vos hangt zijn voetbalschoenen aan de wilgen na een mooie carrière met ruim 180 wedstrijden in het eerste. Lukas Nieuwenhuis zag zijn sterke ontwikkeling beloond met een overstap naar Cambuur O21. Een meer dan verdiende stap, waar FC Surhústerfean trots op is. In een bewogen seizoen liet hij niet alleen zijn voetballende kwaliteiten zien, maar ook zijn veerkracht en karakter.
Tot slot nemen we afscheid van trainer Gert van Duinen. In drie seizoenen boekte hij niet alleen resultaten, maar liet hij de ploeg ook zichtbaar beter spelen. Met zijn visie legde hij een stevige basis voor de toekomst. Tijdens een afsluitende avond staan we stil bij alle vertrekkers. FC Surhústerfean kijkt ondertussen met vertrouwen vooruit: als eersteklasser, met een jonge en talentvolle groep.








