OPEINDE – “Het is maar een oefenwedstrijd” hoorde je ONT supporters zeggen na afloop van de verloren oefenwedstijd tegen SC Boornbergum. De trainersstaf van ONT dacht daar iets anders over. Die zagen vooral dat ONT dacht het als koploper in de eigen competitie op halve kracht te redden tegen de nummer vijf van de 4e klasse D. Die instelling straften de bezoekers af. Die bogen in het laatste deel van de wedstrijd een 3-2 achterstand om in een 3-4 overwinning.
Lees verder.






