Het zonnetje scheen heerlijk op het sportpark de Fennen. In voorbereiding op de 2e helft van het seizoen speelde ONB een oefenwedstrijd tegen derdeklasser Opende die met 2-1 gewonnen werd. De eerste helft was ONB de bovenliggende partij. De 2e helft was rommelig van beide kanten. Wij gaan met vol vertrouwen naar de wedstrijd van a.s. zaterdag tegen Waskemeer. Bij winst staan wij slechts 1 punt van de nummer 2 in de competitie.
Score verloop:
⚽ Opende
⚽ Lykele Westerhof
⚽ Tieme Stavast
Volgende week zaterdag 24 januari spelen wij uit om 14.30 uur de inhaalwedstrijd tegen Waskemeer.
Margreet Helder








