De selectie voor volgend seizoen krijgt steeds meer vorm. Ook de volgende vijf spelers hebben aangegeven bij Drachtster Boys te blijven voetballen. Iets waar wij als club erg blij mee zijn!
⚽ Harmen Radersma – Ook afkomstig uit de jeugdopleiding en gaat volgend seizoen zijn 3e seizoen in.
⚽ Eize Slump – Gaat zijn 4e seizoen in. Na een ‘tussenjaar’ in Zweden is hij inmiddels weer wekelijks te bewonderen in het Drachtster Bos.
⚽ Paulus Paulusma – Doorgestroomd vanuit de jeugdopleiding en gaat zijn 5e seizoen in de selectie in.
⚽ Chris Klooster – Doorgestroomd vanuit de eigen jeugd en speelt (met een tussenpoos) zijn 3e seizoen bij onze vereniging.
⚽ Gijs de Bruijn – Dit seizoen doorgestroomd vanuit de JO19-1 naar de A-selectie en gaat volgend seizoen zijn 2e seizoen in.
👉 De TC is daarnaast ook met andere spelers in gesprek, dus houd onze socials goed in de gaten voor meer updates over de selectie!








