De reserves van Cambuur hebben vanavond een oefenwedstrijd tegen Harkemase Boys met 3-1 gewonnen. Voor de Leeuwarders kwamen Kian Visser, Wiebe Kooistra en Wessel van der Goot (Cambuur O19) tot scoren.
Harkemase Boys, dat aantrad met de beoogde basisopstelling, bood goed tegenstand en leverde een prima partij. De ploeg wist via Mart Dijkstra nog tegen te scoren, maar kon niet voorkomen dat de overwinning naar Cambuur ging.
Ondanks de nederlaag kan Harkemase Boys terugkijken op een nuttige oefenwedstrijd waarin het zich goed kon meten met de reserves van de Keuken Kampioen Divisie-club. Komende zaterdag wacht een uitwedstrijd tegen VV Hoogeveen voor Harkemase Boys, SC Cambuur speelt vrijdag thuis tegen RKC Waalwijk.






