Vijf spelers verlengen bij Drachtster Boys

De selectie voor volgend seizoen krijgt steeds meer vorm. Ook de volgende vijf spelers hebben aangegeven bij Drachtster Boys te blijven voetballen. Iets waar wij als club erg blij mee zijn!

⚽ Harmen Radersma – Ook afkomstig uit de jeugdopleiding en gaat volgend seizoen zijn 3e seizoen in.
⚽ Eize Slump – Gaat zijn 4e seizoen in. Na een ‘tussenjaar’ in Zweden is hij inmiddels weer wekelijks te bewonderen in het Drachtster Bos.
⚽ Paulus Paulusma – Doorgestroomd vanuit de jeugdopleiding en gaat zijn 5e seizoen in de selectie in.
⚽ Chris Klooster – Doorgestroomd vanuit de eigen jeugd en speelt (met een tussenpoos) zijn 3e seizoen bij onze vereniging.
⚽ Gijs de Bruijn – Dit seizoen doorgestroomd vanuit de JO19-1 naar de A-selectie en gaat volgend seizoen zijn 2e seizoen in.

👉 De TC is daarnaast ook met andere spelers in gesprek, dus houd onze socials goed in de gaten voor meer updates over de selectie!

Delen

Website sponsor:
LIMBO International: WordPress specialisten uit hartje Friesland.